BİŞEY OLMAZ MI ?
  • Reklam
  • Reklam
  • Reklam
  • Reklam
Türker YAĞMUR

Türker YAĞMUR

BİŞEY OLMAZ MI ?

25 Mart 2019 - 07:34
Reklam

DİLİMİN UCUNDA BİŞEY VARDA BİLEMEDİM Kİ KIRMADAN DÖKMEDEN NASIL SÖYLENİR ? 
 “BİZDEN BİŞEY OLMAZ DİYENLERE”         

           Memleketine, milletine, karına- kocana , çocuğuna diyemezsin mesela “bizden bişey olmaz ya da sizden bi  ...    .....  “
tövbe tövbeeee
              Varsa böyle bir fikrin  bırakacaksın arkadaş, terk-i diyar edeceksin behemehal ve derhal.   Karını , çocuğunu , vatanını....
        Arkana bile bakmadan uzayacaksın en iyisi.  Hem topluma, hem kendine , hem ailene-ailelerimize, geleceğimize zarar vermeyeceksin. “-bizden BİŞEY olmaz diyerek”

OLUR !!!  OLUR !!!
HEMDE OLDUMU EN ÂLÂSI OLUR.
- BU MİLLETTEN OLMAZ DİYENLERLE OLMAZ ZATEN.
       Lakin tarihe bir bakmak lazım, şan ve şerefle dolu bir tarihe sahiptir bu necip  millet. Gerek Selçuklu , gerek Osmanlı , gerek cumhuriyet tarihi.     
      E tabi arada, her dönemde içerden kahpe çıkınca kapının  kilit tutmadığı da olmuştur.     Fakat  bu millet onurludur, vakurdur , sabırlıdır verir er geç dersini onun da…..
OLUR TABİ!!! 
ANCAK VE ANCAK; MİLLİ MUTABAKAT SAĞLANIRSA OLUR!    
         “Mustafa Kemal’in askerleriyiz “ diye çığırmakla olmaz mesela. ama “hattı müdafaa yoktur , sathı müdafaa vardır. O satıh bütün vatandır. “ diyerek olur.   OLUR! çünkü bunu dediğin zaman M. Kemalin arkasına sığınmaktan çıkar, yanında olursun. Dersimli Kemal’in askeri olmaktan çıkar ,  vatanın onurlu neferi olursun. 
          Sosyalizmi şiddetle reddeden M. Kemalin ardından 1976 da götürür adamın kurduğu partiyi ‘’sosyalist Enternasyonal’’ üyesi yaparsan olmaz mesela. 
         OLMAZ çünkü sene 2015 olur ve PKK nın Suriye kolu PYD de kabul edilir  bu uluslar arası SOSYALİST birliğe.
      Aynı grubun üyesisin yani. Artık istesende  istemesende girersin PKK nın koluna , sırtını dayarsın - sırtını PKK, PYD,YPG ye dayayanlara.
O ZAMAN OLMAZ İŞTE.
       “Ne ekersen onu biçersin yani”
         OLURU VAR AMA !!!
          … ÜLKEMİN GERÇEK SAHİPLERİYLE OLUR. SARSILMAZ BİR İNANÇLA VATANPERVER OLANLARLA OLUR.
Ey insan, 
Kadere az bahane bul.
Buğday ektin de, arpa mı biçtin....?       (Fuzulî)
             Türker YAĞMUR

Bu yazı 1662 defa okunmuştur .

YORUMLAR

  • 1 Yorum
  • Ahmet Gürol
    3 ay önce
    Yazım yanlışlarınızı düzeltirseniz belki daha iyi olur. Bir de gazetede yazar olacaksınız. İnsan kontrol eder yazısını.